Wednesday 30 May 2012

Matluthfi90/ Muhammad Luthfi Rohime

Assalamualaikum.




Mungkin ramai yang sudah tau siapa itu Matluthfi. Mungkin juga TAK. Tapi, majoriti mestilah ramai yang tau.
Disebabkan aku sekarang kekosongan idea, aku tulislah serba sedikit pasal Matluthfi ni. Tak salah bukan?

Okay. Fullname dia mcm kat title entry ni, Muhammad Luthfi Rohime and aku tak tau la pulak kenapa org panggil dia, Matluthfi :) Matluthfi ni berasal dari kedah. Sekarang, dia tgh belajar kat oversea iaitu Australia. Hebatkan? Matluthfi merupakan seorang vlogger malaysia yang terkenal. Ramai org subscribe dia kat Youtube! Dia juga merupakan vlogger kegemaran aku.

Video-video yang dihasilkan oleh beliau sangat melucukan tetapi tersirat pengajaran di dalam video beliau. Jadi, kalau nak cari pengajaran kat video dia, ulangulanglah 2, 3 kali supaya korang boleh faham terutama sekali kepada golongan yang lmbt pick-up mcm aku! 

Video pertama dia- Selamat hari ibu 2010
Video trbaru dia- kecelaruan maklumat (lulz nama fancy gila)

So, rajin-rajinlah tgk video-video Matluthfi. Check this out!- Matluthfi90's channel
Video Matluthfi memang awesome! :)




1 comment: